We party every day!

Jag är trött, har ont i ryggen, ont i två tår och förbannat hungrig men det är det fan värt! Tjust IF damlag satte verkligen dit VFF idag. Jag är inte alls nöjd med min insats och vårt spel ibland var under all kritik. Men vi vann, 3-1. Underbara resultat! Denna match var väldigt viktig att vinna och vi lyckades. Grymt!
Att möta VFF är något som vi alltid har svårt med. Känns som om vi har lite respekt för dem. Förstår inte varför, det är bara trycka till så har vi dem, hur enkelt som helst! VFF spelar fult dock, jag brukar inte bli sur men idag fick jag DAMP på en tjej. Synd att domaren inte såg henne. Men det kan inte vara lätt för domarn att gå in och dömma en het derbymatch när han bara är 19år ^^ Aja, tre poäng är superbra och kanske är vi på G nu!


Gör mig glad med en kommentar!

Namn:
VIP?

E-postadress: (endast jag ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0