Monday

Idag var der sista Engelska B innan jul, iaf för mej. Så grymt skönt måste jag säga! Historian ska jag ha en gång till för att jag inte får missa provet. Men det är helt okej :)

Just nu sitter jag och kollar på repriser av SIHS eller det är precis slut så jag får hitta nått annat att se på. Kanske nått som är lite roligare, hästar är ju inte mitt största intresse xd
Snart kommer Anton och mamma också. Vi ska kolla mobiler och lite annat. Är dock inte säkert att vi köper dom idag för det kanske blir på torsdag/lördag på netonnet i Ullared istället. Det återstår att se :)

Ha en bra dag!

Postat av: johanna

nu handlar du inte upp hela ullared, du kan ju spare nån liten sak till mig (A)

2009-12-01 @ 09:11:07
URL: http://johannahuhtala.blogg.se/

Gör mig glad med en kommentar!

Namn:
VIP?

E-postadress: (endast jag ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0