måndag-torsdag

Nu är det såhär att jag har varit väldigt dålig med att uppdatera. Men det är för att jag inte har hunnit sitta vid datorn enda sen i måndags! Det måste verkligen vara ett rekord haha. Tänkte iaf ta en dag i taget nu så det kan nog bli ett rätt lång inlägg om någon nu orkar läsa det haha.

Tisdag:
Efter att ha slutat skolan lite innan två så följde bästaste Frida med mig till Willys för att handla mat. Hon är riktigt bra och jag gillar henne väldigt mycket! :* Hon följde mig hela vägen hem för att jag inte orkade bära allt själv haha. När hon gick för att möta Linnéa eller Henke, eller vem det nu var, så började jag fixa inför den kommande resan till Vetlanda.
Mickis kom till mig därefter och vi drog till ÖB för att köpa tändare till kvällen.
Vid 16.15 gick bussen från simhallen till Vetlanda där det var seriepremiär i speedwayen, som vi har längtat! Resultatet ska vi dock inte prata om, det gick inte alls som vi tänkt oss "/ Men det var iallafall jättekul att träffa Thess och Becca igen! :) I sommar bara måste du komma till Västervik Thess! :D
Vi kom hem någon gång runt elva och då var jag helt slut! Så det vart att lägga sig nästan direkt.

Onsdag:
Började dagen med orientering som jag verkligen hatar grymt mycket! Men det gick faktiskt bra för en gång skull, tack vare Johanna :) Efter några fler lektioner så tog jag bussen hem vid 15.20 för att kunna åka med mamma från Gamleby. Väl hemma vart det inte mycket gjort, jag åt lite och kollade på tv sen bar det av till Gamleby igen för att åka på träning. Dock så skulle jag inte vara med pga alla skavsår som jag har på fötterna men jag tänkte följa med för att titta på och vara med på mötet efteråt. När vi kom fram så var det för dåligt med bilar och för mycket folk så jag struntade i att åka med på träningen och stannade istället för att kolla på när lillebror skulle spela fotboll mot Vimmerby. Det var svinkallt och Tjust förlorade så det hade jag faktiskt kunnat vara utan ska ni veta. Och sen fick vi vänta på Moa hur länge som helst efteråt! Men tillslut så kom jag iaf hem och då vart det sängen direkt!

Torsdag:
Torsdag betydde Valborg och fest! Det började med en vanlig dag i skolan förutom att vi slapp mentorstiden och rersursen. Jag hängde kvar ett tag med Frida'stekarbänken' efter skolan och drog sen hem för att städa inför kvällen. Vid typ fem kom Moa, Erika och Susanna in till stan. Vi gick och åt och handlade inför kvällen. Sen gick vi hem till mej och mötte upp några killar som följde med hem. Sen var vi tvugna att börja klä om för att vi skulle va på Stadt vid nio för att kolla på Veronica Maggio. Får inte glömma att vi hämtade upp Marcus och Irfan com hängde med oss också :)
Innan vi drog in på Stadt så mötte vi upp Mickis och en inte så pigg Becca. Vi pratade lite med dom en stund och sen gick vi in. Det var enormt segt där inne asså. Typ inget drag över huvud taget så vi gick lite in och ut och träffade människor istället. Runt tolv kom iaf äntligen fröken Maggio, hon var jättebra! Kul att se henne live :) Men så fort hon sjungit klart så drog vi ut och runt lite på stan och sen hem till mej för att dricka lite.
När vi kände oss redo igen så drog vi till Åhmans och hängde där ett tag och träffade fina människor. Sen så blev det mest att gå hem till mej och ta de lite lugnt och mellan halv fem och fem så somnade vi allihop.
Tack så grymt mycket för en helt underbar torsdag/Valborg!


Postat av: Thess

heey :) Aa det vart verkligen super kul att träffa er och titta på massa speedway osv :*



Hoppas du haft en riktigt toppen helg!

btw. det vart kul att se er igår /lördag/ !

2009-05-31 @ 20:31:09
URL: http://axeth.devote.se
Postat av: Thess

Glömde skriva en sak ;)



Klart jag vill komma och hälsa på dig och mickis i v-vik!! Om det går bra för er kommer jag gärna dit på sommarlovet när vetlanda kör borta där hos er fast kmr inte hem därifrån :/ ahah:p

2009-05-31 @ 20:36:31
URL: http://axeth.devote.se

Gör mig glad med en kommentar!

Namn:
VIP?

E-postadress: (endast jag ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0