gårdagen

Det blev inte till att skriva något igår och jag har inte hunnit idag heller för lillebror har suttit här hela dagen. Hans egen dator är typ på lagning eller nått. Tänkte iaf berätta lite om igår och lite om idag men i två olika inlägg och jag börjar såklart med igår:)

Det blev ett ganska kort möte. Men vi fixade iaf det som behövdes. En av mina värsta farhågor slog ju då också in haha ^^ men iaf. På hemvägen stannade vi till hos farmor för en liten kissepaus och lite fika. När jag kom hem fixade jag till mej lite sen var det dags för kusinerna, morfar och farmor att komma för att fira mig. Fick en del pengar och det är precis vad jag behöver! Jag ligger lixom lite back(a)

KusINA hade med sig kameran så vi tog en sväng med dem och jag fick även se deras lilla hundvalp Alma. Inte dåligt med söt asså! (kolla bilden) Runt elva åkte alla hem och då la jag mig typ direkt, jag var trött som vanligt haha.

söt ju? :D

Postat av: Mandis

Hon är grymt söt!!



Va ju hos Ina på dagen:D

2009-05-24 @ 20:40:23

Gör mig glad med en kommentar!

Namn:
VIP?

E-postadress: (endast jag ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0