Like a rose

Godmorgon!
Gud så glad jag blev när jag såg solen när jag vaknade. Så istället för att ligga och dra mig så gick jag upp åt lite nyponsoppa till frukost och sen har jag hjälpt pappa att flytta lite saker bort till grannarna där det vankas fest ikväll! Pappa körde fyran och jag och Ella satt på kärran och höll i allt så det inte skulle ramla av haha. Nu fastnade jag här för att jämföra priser på mobilen som jag vill köpa W995. Den är rysligt fin och verkar jättebra! Dock så måste jag spara ihop lite pengar först, eller jag kan ju ta av pengarna jag tjänade på sommarjobbet men dom vill jag ju spendera i Danmark så jag hoppas kunna jobba lite till så att jag får in iaf 1000kr eller nått sånt :)

Här kan ni läsa om W995


mobilen i mina drömmar


Gör mig glad med en kommentar!

Namn:
VIP?

E-postadress: (endast jag ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0