välkommen 2009

Nyårsafton var jättebra! Moa och jag var hos Mickis och åt jättegod mat
pratade en massa skit och testade våra drinkskills :)
Vid tolvslaget var vi ute å vandrade omkring lite.
Dock så blev det lite för mke av det goda för Moa så henne fick vi typ dra
hem när vi hade vatt ute -.- Fina bilder/flmer blev det iaf x)
Vid typ 2-3 så kunde vi äntligen få tyst på Moa, men tyvärr vaknade hon igen
så de blev en jävla massa tjat på henne igen! Men sen vid 4-5 så vart hon tyst
igen, och då slocknade även Mickzz och jag.

Så idag vaknade vi typ tidigt som fan av Moa som skulle på toa igen.. Sen gick vi
upp käkade lite frukost, packade och sen drog Moa och jag hem till kussarna för
att se på Mamma Mia och äte innan träningen.
Både Moa och jag var typ asförbannade på att vi blev tvingade att träna men jag
ångrar inte att jag gick. Det var jättekul! Vi fick spela med några av killarna så det
var jättebra tempo på allt och ja de var helt enkelt kul!:)
Moa därimot skämdes av nån jävla konstig anledning haha.

Nu måste jag kila å ta en kopp kaffe som mamma fixat åt mej:)

Puss&hej och hoppas allas nyårsafton var super! :*

Postat av: Moa

jaa du vad ska man säga kanske blev några droppar för mkt, men nu har jag iaf lärt mig att jag inte ska bli för full när det är mkt folk :P för fan vad jag skulle kunna göra bort mig x)

2009-01-02 @ 23:41:18

Gör mig glad med en kommentar!

Namn:
VIP?

E-postadress: (endast jag ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0