Freeedag

Rebecca och Mikaela :*


Min fredag: Hade typ en timmes engelska, IOS och sen lunch fram till
kvart över 12 då vi skulle till Kulbacken men jag tog bussen hem till
Gamleby för att träna på gymmet. Dock så blev de inget sånt för Moas
pappa var sjuk så jag gick till Åby och hängde där till 13.20 och drog
sen bort till Mickis för att packa hennes saker. Tog sedan 14.20 bussen
tillbaka till stan, käkade på Åmans och handlade lite frukost. Mötte snyggaste
Frida ever också :* Men iaf när vi var klara med det så gick vi hem till mej och
typ snackade och hade allmänt kuligt. Mimmi å Julli kom också förbi en sväng
så vi fixade lite drinkar och snackade ännu mer :)
Vid 7 drog vi oss bort mot sporthallen där det var nattinnefotboll, dock så varen
faktiskt aningen trist. Dåligt me folk vare verkligen! Men vi gick hem då och då
för att ta oss nått att dricka så det vart helt okej + att snyggis var där! (a'
Var kvar tills allt var slut då jag, Mickis, Moa och Becca begav oss hem till mej
för att roa oss. Haha fan så kuul vi hade ;D Vi borde göra om'et!
På morgonen drog Becca redan innan 8 för att åka till Stockholm. Fy fan att för
att göra det dagen efter sådär x) Mickis, Moa å jag gick upp och käkade runt 11
och tog sen bussen hem vid 13.40. Käkade lite när jag kom hem och satte mig
sedan här såklrt. Funderar på att sätta mej vid tvn istället, trött på datorn nu (;

Hoppas ni hade en niiiiiice fredag! :D


Pussi


omg! Jag kan inte sluta tänka på dig!


Gör mig glad med en kommentar!

Namn:
VIP?

E-postadress: (endast jag ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0