' din jävla fegis '

Jag vet inte hur jag ska få kontakt med dej.
Jag törs inte, jag är feg och snart kan det vara
försent. Hur ska jag göra? Tell me!



Idag har de vatt en skön dag. Bara tre lektioner och vi slutade vid 14.20 :)
Jag gick direkt till Willys efter skolan å köpte lite mat och sen satte jah mej
vid tvn (finns inte så mke annat att göra här) och kolla på House. Nu tittar
jag på Doctors men jag har ingen aning om varför! För det är verkligen för
jävla trist asså x) Funderar på om jag ska läsa lite men jag vet inte om mina
ögon pallar det, jag kan knappt hålla dom öppna ju! Hur som helst så kommer
jag inte på nått mer att skriva så jag slutar här ;D Eller jo föresten, imorron kommer
Moa hit! Sånt gillar vi :*

Puss hej (:

Postat av: mickz

du kan börja med att säga Hej?:)

2009-01-28 @ 17:32:55

Gör mig glad med en kommentar!

Namn:
VIP?

E-postadress: (endast jag ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0