Underbar helg

Helgen har varit perfekt!
Den har spenderats med underbart folk, lite för mke
alkohol för vissa och fotboll såklart! Inte lätt att hålla
sig för skratt med dessa människor ska ni veta! Det
är dagar som dom här jag mår som bäst av. Trots
lite lätt ilska och irritation haha xd Men iaf en himla
massa pussar till några av de bästa <3




Självklart var det mer folk, men ingen av bilderna på dem är öhm, 'ordentliga'
nog att lägga ut här :p



jag vet att jag måste hålla käften,
måste få han att fatta
måste sluta såra honom.
Jag måste kapa alla band,
men jag är inte stark nog.

Postat av: Manda

Mkt trevlig helg:D

Kanske lite för mkt alkohol för en del:P



Vilken fin bild:D NOT!!



Puss på dahh

2009-04-19 @ 18:22:20
Postat av: Moa

en fet puss på't:*



Jossan, jag vet att du är stark nog! jag vet att du vågar och kan, samla bara mod och gör de, klarar jag de så gör du! Det är svårt och jag vet att det inte känns bra, men känns det bättre att han istället går runt och är glad och tror att det finns nått när det inte gör det? Säg det bara till honom en gång för alla och få honom att förstå ordentligt! när du gjort det kommer du känna dig som den dummaste jäveln i världen men efter ett tag går det över! förklara det på ett snällt sätt, Just do it!



Det finns saker varje människa måste göra, annars är den bara en liten lort! (förövrigt mitt nya motto)



Och du vet ju att jag alltid kommer finnas här, hur många hjärtan du än sårar (så länge det inte är mitt) så står jag vid din sida.



Be strong, för jag vet att du kan! Det visade du ju i somras, så gör det bara en gång till!

<3

2009-04-19 @ 18:41:51
Postat av: Moa

:*



Vad äre som är så svårt att förstå?;)

Var enda människa har något i livet som den måste göra, och gör man inte det så är man bara en liten lort:P fatterru nu eller? xD

2009-04-19 @ 18:48:17

Gör mig glad med en kommentar!

Namn:
VIP?

E-postadress: (endast jag ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0