aprilligfredag

Jag trampar och trampar men kommer aldrig ifatt. Men det gör inget. Jag klarar mig ändå. Det måste jag göra.


Har precis kommit hem från Becca, gick dit för att spela lite fotboll men såklart så ville inte Becca det så jag och Moa var ute lite med lilla Becka och Ella istället. Vi ägde ut dom hur lätt som helst! haha :d Sen gick vi in och kollade på Talang, Berg flyttar in och så fick vi lite fika :)

Nu ska jag nog ta och lägga mig med en bra bok eller nått. Tänkte försöka sova bort den här jävliga förkylningen jag har åkt på. Imorron är de nämlingen A-match mot His/Mais. Önska mig lycka till!

Puuuuss

Postat av: Moa

stooort lycka till, håller tummarna för er:) Och du får smsa resultatet, vi lär väl ändå ha sms kontakt?;)

2009-04-24 @ 23:42:23

Gör mig glad med en kommentar!

Namn:
VIP?

E-postadress: (endast jag ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0