29/12

oh my god, snart äre slut på 2008, har det inte gått ovanligt fort?
Men det ska bli himla skönt med ett nytt år och nya erfarenheter.
Sommaren 2008 var fett bortkastad, ångar det enomt mke! Så
2009 ska jag verkligen göra nått vettigt av och inte bara sitta
hemma och glo på tv eller haka upp mej på nån idiot. Kanske,
kanske blir det att hänga på Moa till Danmark, jag älskar det!
Men det är långt kvar till sommaren så först och främst vill jag
att det ska komma mera snö så jag kan åka lite pulka (: Och så
vill jag ha vår och födelsedag innan sommaren också. Det ända
som kan förstöra 2009 är skolan, jag vill verkligen inte tillbaka dit..
Eller jo de vill jag ju, träffa alla kompisar och så men alltså lärarna
fy fan säger jag bara! Men man kan ju inte tycka om alla.

Vad ska man hitta på idag då? Jag har ingen aning! Kanske blir att
åka in till stan en sväng samtidigt som vi hämtar lillebror i Gamleby,
men det finns ändå inget att göra där. Får väl bli som alla andra dagar,
sitta framför datorn, tvn eller läsa nån bok.

Hoppas er dag blir bättre än min !

Pusshej!



Gör mig glad med en kommentar!

Namn:
VIP?

E-postadress: (endast jag ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0