Femte Juli 2017

Det där med att hinna blogga ligger lite på is just nu. Är så sjukt trött, sliten och less på mitt jobb. Är alltså lite halvt förstörd och behöver vila mycket. Trycker dock in lite trevliga tilllfällen här och där ändå. Det bästa är dock att jag tillslut tagit tag i mitt liv och sökt nytt jobb, börjar i september 🙌🏼 



En sväng till Astrid Lindgrens värld med ett riktigt härligt gäng och de där två på bilderna är mina små favoriter ❤️ 

Vi spenderar all tid vi kan på bästa Ljungholmen. Älskar det stället! Inga andra människor i närheten utan vi är helt ensamma på en ö med två stugor. Det är både lugnt och skönt och jag samlar så sjukt mycket energi där ute! Daniel och jag har både varit där själva och tillsammans med Vickan, Danne, barnen, svärföräldrarna och dagen efter midsommar var vi där med ett ännu större gäng. Så mysigt!! I helgen åker jag, Daniel och Martin dit 😍

En bättre dejt med Emmis I solnedgången
After ALV hemma hos Vickan
Skolavslutningfirande för Vilgot
Världens bästa Stella
❤️
Haft flera mysiga stunder med Vilgot och Ludvig
Fotboll och bärs hos Mickan och Joel
Fotbollshäng på Plätten i Västralund
Kubb med Kalmariterna
Finaste Meja ❤️

Blev en liten blandning av bilder som avslutning. Vi försöker se till att passa på att vara lite spontana såhär på sommarkvällarna, inte min starka sida men vi har fått till ett par trevliga dagar med Martin, vi spelar kort, dricker kaffe och bara tar det lugnt. I söndags var vi även förbi familjen Lejonqvist. Så roligt att de kommer hem lite mer nu i sommar 😊 En liten sväng för att träffa Becca och Meijers lilla skönhet i måndags gjorde mig ju inte mindre sugen på en egen liten knodd. Så fruktansvärt fin kille den där lilla Kelvin 😍 Igår skulle jag gått på speedway med kroppen sa ifrån efter två nätter med dålig sömn så jag spenderade min tisdagskväll framför Vampire Diaries. Idag jobbar jag till kl 15.15 och sen är jag ledig imorgon 🙌🏼



Gör mig glad med en kommentar!

Namn:
VIP?

E-postadress: (endast jag ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0