Annorlunda

Mitt liv är annorlunda nu, det har hänt så mycket. Nya människor, skolan är slut, mer jobb, träning och allt annat som sker gör mig glad, nervös, trött, exalterad, orolig och ja, en hel massa känslor! 


Att ta examen var fruktansvärt överväldigande! Det är så skönt att vara klar med skolan! Fick C-uppsatsen godkänd förra veckan så nu väntar jag bara på en sista tenta. Hoppas jag fixar den med! Just nu ligger istället fokusen på jobbet. Jag har haft så mycket att fixa och färdigställa senaste dagarna. Börjar komma ifatt lite nu iaf. Jag saknar dock F något fruktansvärt. Innan min nya kollega börjar har jag typ ingen som hjälper mig. Det är tufft men jag tror det blir till slut. Två av ungdomarna och jag ringde iaf Filip i torsdags, det gjorde oss alla rätt nöjda tror jag! 

Annars går mitt liv ut på att försöka fixa iordning lägenheten, träna, dejta och träffa vänner. Svårt att få ihop allt dock. Hoppas jag kommer in i rutinerna snart!

Älskar Ullared alltså, handlade massa fint 😍👌🏼
Bebisar ❤️
Meja ❤️
Avslutningslunch för F 🤓
Inspo till lägenheten
Lyxlunch med Mickis 😍👌🏼



Gör mig glad med en kommentar!

Namn:
VIP?

E-postadress: (endast jag ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0