Trött

Just nu känner jag mig väldigt slutkörd, har lite för mycket bollar i luften och en hel del saker som jag behöver fixa med. Min stora trygghet är iaf min fina sambo. Han förstår mig verkligen och är till stor hjälp ❤ 

Det är mycket med jobbet just nu med, lite rörigt, körigt och allmänt tufft. Jag jobbade hela påsk men lyckades iaf få till lite påskfiranden som förbättrade humöret något ☺ Vi var på brunch hos mina föräldrar på fredagen, påsklunch hos farmor på lördagen och på söndagen var vi hos Daniels föräldrar och åt påskmat ☺ Vi blev även bjudna dit på måndagskvällen och då blev det oxfilé, så gott!! På lördagskvällen efter påskmaten kom även Martin och Kajsa förbi på ett par öl och sen trillade även Martins bror och Jessica in också. Supertrevligt!!

Idag jobbade jag på fm innan jag åkte hem och lagade mat ihop med Daniel. Vi knåpade ihop kycklingburgare och det blev toppen ☺👌🏼 Sen åkte vi till Vickan och Danne på en kaffe. Även svärföräldrarna kom förbi också, alltid lika trevligt! Trivs så bra med dessa människor alltså ❤

Bollan trivs bra i sitt nya hem ❤
Såhär fint pyssel tillägnar jag min kära kollega
Josefin kom med inflyttningsblomma, snackade skit i typ fyra timmar 🙈


Gör mig glad med en kommentar!

Namn:
VIP?

E-postadress: (endast jag ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0