Och så var det april

Hur kan tiden gå så fort? Just nu bara flyger tiden iväg! Mycket är på gång och det är både roligt och ibland lite jobbigt. Jag har lite svårt att hitta motivationen till vissa grejer. Som jobbet. Hoppas det blir bättre snart. Helgen som var spenderade jag helt och hållet på TB. Kväll, jour, morgon. Som tur var avslutades helgen på bästa sätt med min andra familj som jag trivs så fruktansvärt bra i! Det bjöds på grillat, motorcykelåkande med grabbarna och massa mys ☺  Av någon anledning hamnade dock inget på bild tyvärr. Däremot  finns det gott om bilder från tidigare helger som också spenderats med Daniels familj 🙈

På fredagen förra helgen bjöd svärfar på finmiddag på Harrys, jag åt rödbetsburgaren, så god!! Det ingick både vin, efterrätt och kaffe så jag var alldeles proppmätt efteråt 👌🏼 När vi ätit klart åkte vi hem till Mats och Susanne en sväng innan Danne och jag gick hem 😊 På lördagen var vi upp tidigt för att åka iväg med grabbarna för att köra cross. Dom där två har verkligen charmat mig totalt 😍 

På söndagen var vi bjudna på mat hos Daniels föräldrar och innan det hann vi med en sväng med motorcykeln och en fika hos Emelie och Viktor ☺

Helgen innan var vi iväg till Kalmar för att leka av oss på Leos Lekland. Grabbarna körde slut på både mig och sin morbror men det var de värt 😊👌🏼 Vi var också en sväng till Ikea för lunch och sen fikade vi hos Martin och Kajsa. Jättetrevligt!! På kvällen firade vi pappa hemma i Stenserum. Gissa om man var trött efter den heldagen! Söndagen blev därför jättelugn med massa chill framför tvn.


Nu ska jag invänta min andra halva samt min favorit terrorvalp Stella 🐶



Gör mig glad med en kommentar!

Namn:
VIP?

E-postadress: (endast jag ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0