Speedwayweekend i Stockholm

Årets bästa tradition! Mickis och jag åkte bil till Norrköping och sedan tåg därifrån. Fikade och shoppade när vi kom fram 😊 Precis som förra året bodde vi på Scandic Malmen, det ligger väldigt bra till på söder! På kvällen käkade vi middag tillsammans med Åsa och Eva innan vi gick hem till hotellet och tog ett par cider och lite vin haha. Gick sen ut och tog en drink och sen vidare till något som liknade Palle men det var så mycket bättre musik!! Stannade kvar till stängning vilket resulterade i att vi inte var hemma fören typ 4 😅

Lördagen var därför duktigt seg! Sov, åt hotellfrukost och sov igen innan vi orkade oss upp och ut till Solna. Åt gott grekiskt och kikade lite inne på MOS men vi var alldeles för bakfulla för att orka 😂

Kl. 19 drog sen höjdpunkten igång! Tyvärr gick inte tävliningen riktigt som vi tänkt oss, vi hade satsat pengar på fyra förare och ingen kom till final.. Vi hade dock bra platser och alla fick varsin svensk flagga. Jag hade ju iofs pimpat en egen flagga så hade inte behövt någon haha. Plus att varken Mickis eller jag hejar särskilt mycket på svenskarna. Thorssell höll vi iaf tummarna för, det gick inget vidare men hoppas få se honom även nästa år ✌🏼️
Kvällen avslutades med subway och sedan somnade vi ruskigt gott 😉

JD vann för tredje tävlingen i rad 💪🏼

På söndagen vaknade både mickis och jag upp och kände oss lite hängiga. Käkade frukost och sen packade ihop det sista innan tåget tog oss till Norrköping igen. Käkade på Max, träffade Gustav och sen hem fort till mickis för att plocka ihop hennes fotbollsgrejer då vi skulle till Loftahammar för att spela sista A-lagsmatchen. Vi mötte Hultsfred och vi stod upp riktigt bra mot dem! Matchen slutade med vinst för dem så de vann hela serien, tycker faktiskt de var lite värda det. Vet dock inte om Mickis håller med om det 😉



Gör mig glad med en kommentar!

Namn:
VIP?

E-postadress: (endast jag ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0