Femte september

Herregud vad dagarna rullar på. Jag hinner inte riktigt stanna upp och tänka, fullt upp hela tiden! Har jobbat både torsdag, fredag, lördag, söndag och måndag. Helgen var dock lugn med avbokade barn, lyxande till det med att behålla all personal ändå så vi kunde lägga extra tid på barnen, perfekt 👌🏼 Hann också med en match igår vilket resulterade i trötta och ömma ben idag. Förlust blev det men det är sånt som händer, speciellt oss haha 🙋🏼
Idag har jag både varit hos Julia i Gamleby, jobbat fyra timmar och sen hämtat bil i Stenserum. Ska ha mammas bil då min ska in på lagning igen. Samma eviga otur med min pärla 😅 Fick iaf mat och sällskap av familjen så det var trevligt 😊 Imorgon väntar en heldag i Kalmar, känns nervöst och jobbigt men bara köra på nu sista terminen!!

50års jubileum på Midgård med TB
Ful bror ❤️
Hälsade på denna skönhet hos Julia
Kallas för närvarande "Smockan" 😂


Gör mig glad med en kommentar!

Namn:
VIP?

E-postadress: (endast jag ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0