.

Kör visst på ett inlägg i månaden! Men mitt humör har inte varit på topp. Trött och hängig var dag känns det som. Mycket jobb har stått på schemat men det har till största del varit trevligt! Har t.ex fått en liten flicka på typ 7 månader, så i måndags hade vi bebismys i massor!! Sen har jag fortfarande de finaste kollegorna man kan tänka sig 😍 Träningen lyckades jag komma tillbaka till för ett tag sedan och CX Worx är min absoluta favorit! Däremot fick det bli en vilovecka nu i veckan då jag har varit fruktansvärt förkyld och är fortfarande. Känner mig dock piggare nu så nästa vecka kör vi igen! 

Sen sist 👇🏼

Från ett av alla julfiranden

Mollsan

Kalkonmiddag på Getingstigen

Kalmardag med Frida

Massa filmmys med Jesper

Nyår med en fin böna

Mer vegomat har testats, linsbiffar!

Snön kom äntligen 

Fula Milton ❤️

Mollie ❤️

Gjort flera lyxbrunchar



Massa tidiga morgnar på jobbet

Sol

Årets första brilldag

Såhär lyxar vi på jobbet ibland


Gör mig glad med en kommentar!

Namn:
VIP?

E-postadress: (endast jag ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0