Komma tillbaka

Sommaren är typ officiellt över nu, eller imorgon iaf. Skolan drar igång och höstkylan smyger sig på. Är dock rätt skönt att va igång med skolan så jag kan bocka av detta snart och få jobba på heltid! Efter denna sommar har jag verkligen fått mer ansvar vilket är jättekul, även om det har utvecklat sig i att jag fått någon svårare form av asberger haha! Trivs som fisken! Tur är väl det då jag jobbar min 8e helg i rad nu och det hinner bli en 9e sen med innan jag får ledigt igen..
Idag har jag varit på dokumentationsutbildning hela dagen. Mycket bra information men så jobbigt att lyssna så länge! Att jag dessutom är dunderförkyld efter helgens jobb gjorde allt mycket jobbigare.. Nåja, en smarrig lunch på Guldkant med Ida, Moa och Filip hann vi med iaf, bästa på dagen, utöver kaffet såklart 😁

Borde skaffa brillor,
Läget just nu, dör av hosta
Min bästa vän som jag fick i sommarpresent haha


Gör mig glad med en kommentar!

Namn:
VIP?

E-postadress: (endast jag ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0