Slutet av september

Det går visst ett bra tag mellan inläggen ibland haha!

Idag var jag äntligen tillbaka bland alla goa ungar på förskolan. Det var så kul att va tillbaka och alla kände igen mig haha! Det fanns flera nya barn, både äldre och yngre och en liten superhärlig tjej spanade in mig på gården så fort vi kom ut och sen var hennes hand fast i min resten av utevistelsen 😊 Älskar all uppskattning man får av både barn och personal!! ☺️
Enda nackdelen men denna dag har varit min onda kropp. Body Pump i måndags och Body Attack igår har satt sina spår.. Så idag har jag en välförtjänt vilodag så får vi se vad resten av veckan har att erbjuda i träningsväg 😊 Ikväll ska Jeppe och jag iväg och hitta på hemlisar, spännande 😍

Bilder från senaste tiden 👇🏼















Gör mig glad med en kommentar!

Namn:
VIP?

E-postadress: (endast jag ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0