Elfte oktober

Idag är det söndag och slappdag. Jesper och jag har spelat dator tillsammans ett tag och snart ska vi se på Walking Dead. Vi har båda dock hunnit jobba på förmiddagen och jag har även jobbat fredag och lördag. Det har varit en lugn helg med bra barn så vi har spenderat mycket tid ute, bakat äppelpaj, köpt godis på hemmakväll och fixat med småsaker som måste göras 😊 Har så bra kollegor! Men det tjatar jag ju om rätt ofta så det vet ni ju redan 😉 
Igår var vi en sväng till Gamleby när jag slutat jobba, vi blev bjudna på tre rätters och det var supergott 😍 Vi hade med oss Milton så han fick träffa Nogge igen, de skaffade sig ett väldigt konstigt förhållande haha.. 
På tal om Milton, förut när jag satt vid datorn så kom han och la sig i mitt knä och somnade. Har aldrig hänt innan typ haha! Kanske hjälpte att bli kastrerad 😏 Längtar ihjäl mig efter Mollie!!







Gör mig glad med en kommentar!

Namn:
VIP?

E-postadress: (endast jag ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0