Jag tror mitt hjärta blöder

Igårkväll och imorse stod det jobb på schemat. Det gick bra, vi hade en lugn och mysig kväll igår och idag skulle barnen till skolan så det blev ett kortpass på bara tre timmar. Resten av dagen har jag inte gjort så mycket. Handlat, fått ljus av Linnea, dammsugit, lagat lunch och vilat. Ska dock snart iväg och träna, Body Attack blir det och jag är sjukt opepp! Men skulle gärna se att det försvinner nått kilo till + ett par centimeter innan det är dags att åka till Ullared. Skulle gärna vilja känna mig lite extra snygg på 25årsfesten den 28! Så det är bara att ligga i. Ligger iaf fortfarande på samma vikt som när C9 tog slut för en vecka sen. Så det är jag nöjd med 😊





Gör mig glad med en kommentar!

Namn:
VIP?

E-postadress: (endast jag ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0