Dag 5-7

Jag har verkligen inte orkat att skriva dag för dag om hur C9 gått men jag kan säga så pass mycket att jag fortfarande kör på! Dricker Aloevera, massa vatten, fibrerna och therm-tabletterna. Längtar eftermiddagen varje dag men klarar mig mycket bra med lite frukt 😊 idag har jag inte ätit någon frukt alls men valde att ta 600kcal måltiden till lunch istället och jag gjorde likadant igår eftersom det passade bättre med jobbet. Men det är okej enligt boken iaf! Till frukost har det fortfarande blivit kvarg men istället för att göra smoothie så har jag skurit i ett päron eller äpple för att slippa kalorierna som banan innehåller eftersom den inte finns med på fria listan 😊 Träningen har jag halkat lite efter med intet par dagar men idag tog jag en morgonpromenad iaf 😁 Har dessutom fixat årskort på TR så imorgon blir det Body Attack för första gången på två veckor. Jobbigt!! Men väldigt bra träning. Annars rullar det på okej. Har haft lite motgångar i livet men jag hopps det vänder nu till det bättre och det känns faktiskt som om det kommer göra det! Bara kämpa på sista dagarna!!


Tycker faktiskt det har hänt en del, inte sant? Det är faktiskt inte bara vinkeln!




Postat av: Johanna Huhtala

Men absolut, så himla tjusig!
tänk att det där C9 fungerar, kanske skulle prova de sen för att få bort extra kilona :D

Svar: Ja det tycker jag absolut att du ska testa! :) Och ett stort jättegrattis till bebis, är så glad för din skull!!!
Josefin Johansson

2015-11-17 @ 09:49:51
URL: http://johannahuhtala.blogg.se

Gör mig glad med en kommentar!

Namn:
VIP?

E-postadress: (endast jag ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0