Bilduppdatering

Jösses vad jag har det bra! Visst är jag astrött, har huvudvärk och är sur ofta på grund av för mycket jobb men jag trivs ändå! Idag stannade jag extra kvar på TB för att se på dansshow, ta en biltur och plocka jordgubbar. I typ tre timmar, bara för att det är så mysigt. Önskar verkligen att alla kunde få chansen att ha det här jobbet, man lär sig verkligen att uppskatta det man har och vad man kan ge barnen/ungdomarna. Att jag sen har världens bästa kollegor gör ju inte saken sämre såklart! 

Lite bilder på vad som hänt sen sist:
Regning midsommar hos Mickis&Joel


Bästa Therese bjöd på tårta


Dagen efter med fina Emmis

Lite speedway såklart

Lisa bjöd på nyttig mat på jobbet

Vikariefest med lustgas och en jäkla massa skratt!

Vikariefest!

50årsfester för mamma, tre stycken!

Kanalsim med Emma och ungdomarna

Blev kär i Amandas lilla Ralph

Åkte till Kalmar och vände pga regn..

Bästa EmmaP

Jordgubbsplock med Gurra och barnen

Ja ni ser ju bara, hur mycket trevligt som helst händer :) 
Insåg förresten att jag missat att lägga upp bilder från Turkiet, men det får bli en annan dag!



Gör mig glad med en kommentar!

Namn:
VIP?

E-postadress: (endast jag ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0