Lycka och positivitet

Just nu känner jag mig riktigt positiv och mycket glad! Antar att det beror på min härliga helg jag haft ute i Blackstad hos Emelie och Fille. Mestadels har jag och Emmis lagat mat åt Jesper, Fille och Adde medan de har spelat tv-spel, åkt cross, lirat musik och bara chillat haha. Men det har varit väldigt trevligt måste jag säga :) Vi avslutade vistelsen med att plocka svamp, snacka om att samla bra energi i skogen! 

Denna vecka kommer också bli väldigt bra och jag ser fram emot mycket som kommer ske! 
Redan igår visade det sej genom att vi gick en kort dag i skolan så jag fick tid över till att plocka lite hemma. Jag var även och handlade massa gott inför veckan och lyckades då stöta på Elin och Becca. Vi tog en fika på Maxi och snackade lite skit. Avslutade kvällen med att träna bodypump med Sabina och sen käka västerbottenpaj med kantareller tillsammans med min sambo. Så efterlängtat och asgott!!

Resterande dagar kommer bestå av att träffa Mickis och kanske Emmis, träna med Sabina, äta god mat, jobba på TB och sist men inte minst så ska jag idag åka till Hultsfred och träffa saknade Frida. Spår en riktigt bra dag! 
Hoppas detta positiva humör håller i sig för attans va skönt det är att känna såhär :)










Gör mig glad med en kommentar!

Namn:
VIP?

E-postadress: (endast jag ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0