Äntligen

I'm back! Äntligen har jag frisknat till och kan börja träna igen. Har mått rätt dåligt över att inte kunna göra det. Riktig ångest ärligt talat. Men nu ska jag försöka släppa det och köra hårt. 
Igår tog jag en pw på en timma för att känna hur mycket jag orkade och det kändes bra. Så idag gav jag mig på ett Bodypump pass med Sabina och Sanna. Det var fruktansvärt svettigt men så jäkla kul! Har fortfarande samma problem med utfallen dock (får ont i benhinnan, höger ben). Men Sanna lovade att hjälpa mig och se vad jag gör för fel nästa gång. 

Annars har min dag varit riktigt tuff. Hade en förjävla dålig morgon på MF. Det enda positiva? Att jobba med Emma. Sen bar det av till förskolan. Det var såklart jättekul men det är inte lätt att vara på småbarnsavdelningen när det är massa barn och få personal. Dessutom är många nyinskolade. Dock så är det såklart fruktansvärt mysigt! En liten tjeja har hängt med mig hela dagen, så go! 
Trots bultande huvudvärk så tog jag mig igenom dagen. Och efter att ha tränat så känner jag mig så mycket piggare och gladare! 

Nu ska jag mata min fina kanin och sen invänta min fina sambo. 
Innegrejerna har inte kommit än så vi får improvisera ;)


Gör mig glad med en kommentar!

Namn:
VIP?

E-postadress: (endast jag ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0