Träning

Det händer väldigt mycket just nu och jag är upptagen i stort sett alla dagar i veckan. Lite stressande men annars fungerar det bra :) 
(Skriver om detta för att själv ha lite koll på hur jag ligger till)
Mest fokus ligger just nu på att bli mer hälsosam och gå ner några kilo. Jag har hamnat på en "platå" så det har stått still jättelänge och det är jag riktigt trött på nu. Har mått rätt dåligt över mig själv så nu ska detta gå vägen! Denna vecka har maten fungerat jättebra. Jag har ätit bra men ändå kunnat unna mig utan att få "ångest".
Träningsveckan v.40
Måndag: Bodypump
Tisdag:   Vilodag
Onsdag: Morgonpromenad 30 min
               Promenad em 30 min
Torsdag: Morgonpromenad 40 min
               Promenad em 30 min
Fredag:  Morgonpromenad 28 min
               Boxning+styrka 20 min
               Promenad em 35 min
Lördag:  Vilodag
Söndag: Morgonpromenad 40 min

Har börjat gå två gånger om dagen istället för en lång tur en gång per dag. Tycker det ger mig mer på detta sätt :) Morgonpromenaderna gör jag alltid på fastande mage dessutom. Det blir självklart en till promenad lite senare idag också! Har börjat få med mig Jesper ibland så jag slipper gå själv och det är jätteskönt! Visst går det lite långsammare än om jag går själv men jag tycker det är värt det ändå :)
Är rätt nöjd med veckans träning. Måste ju anpassa mig till de tider jag jobbar/går i skolan. Har dessutom suttit med en jäkla massa matteuppgifter inför examination och då blir jag stillasittandes. Nästa vecka ska jag försöka få till på samma sätt men få in lite mer styrka på antingen Actic, hemma eller T1. Måndagen är alltid Bodypump men annars så håller jag veckorna fria för att se vad som passar in :)


Gör mig glad med en kommentar!

Namn:
VIP?

E-postadress: (endast jag ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0