Onsdag 8/10

Idag är det vägning och mätning som gäller. Är lite nervös, vill så gärna ha kommit förbi den där platån. Men än är det några timmar kvar innan det är dax. 
Inatt har jag sovit väldigt dåligt så jag valde att inte gå promenad imorse. Sedan dök 2 av mina 3 favorit klassisar upp för att kolla igenom fredagens redovisning. Det gick snabbt så vi snackade mest skit och jag fick gosa bebis. Helt okej dock hihi. 
När dom åkt så tog Jesper och jag bilen till Fabriken och käkade lunch. Firade att han klarat en uppgift som han var så osäker på. När vi kom hem igen så drog jag med Jesper ut på promenad. Han tog skateboarden dock haha. Vi gick bland annat förbi Högö och hämtade ut mitt paket med massa bra att ha saker i. Lite osmidigt att bära hem men det gick. 
Senare idag så ska jag jobba några timmar på TB vilket jag även gjorde igår. Skönt att va tillbaka! Men innan det är dax så ska jag njuta lite av lugnet i huset.




Gör mig glad med en kommentar!

Namn:
VIP?

E-postadress: (endast jag ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0