Tisdag 7/5

Somnade inte fören Jesper kom hem inatt så imorse var jag trött. Blev ju inte direkt bättre av att jag drömt mardrömmar också.
Jag klarade iaf av dagen bra. Min grupp fixade en riktigt bra redovisning och vårt lilla skuggspel var sjukt bra! Jag spelade sjöstjärnan Patrik som skulle rädda Mathilda som fastnat i sjögräs haha. Vi blev filmade så vi ska få allt på cd dessutom, kul!
Alla grupper var så snabba så vi fick sluta till kl 13.00 istället för 14.30, mycket skönt! Hann komma hem och gosa lite med Jesper innan han åkte :) När han försvann så satte jag igång att tvätta och lyckades minska tvärvetenskapligt en hel del. Trotsade även regnet och gav mig ut på en 5 km lång springtur, så nöjd! Hade tänkt springa 2,5an på VO men körde istället på asfalten för att slippa leran. Blev dock fruktansvärt blöt men det värt :)
Idag har jag en bra magkänsla som säger mig att jag kommer kunna somna och att jag dessutom är astrött borde ju inte göra saken sämre :) 
Godnatt alla där ute!


Gör mig glad med en kommentar!

Namn:
VIP?

E-postadress: (endast jag ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0