Tisdag 6/5

Sen vi flyttade till huset och även lite innan dess så fixade jag det här med att somna själv rätt bra. La mig tidigt så jag orkade gå upp tidigt. Nu funkar det inte alls, kan helt enkelt inte komma i säng fören Jesper kommer hem. Imorgon ska jag upp kl 7 så det vore skönt att få sova lite känner jag. Nåja.

Idag åkte jag till skolan 12.00. Vi blev indelade i grupper och fick göra varsitt skuggspel som vi ska visa upp imorgon. Faktiskt riktigt kul! Fick en bra grupp :) Kom hem från skolan vid kvart över fyra, slängde i mig lite nudlar och drog sedan på träning i Gamleby. Första delen gick bra med en massa övningar och skott. Klarade dessutom av en jäkla massa intervaller riktigt bra! Men sen var jag totalt död så matchen gick inge vidare vilket resulterade i en smått frustrerad Josefin. Får väl skylla på blåsten och att jag inte ätit så mycket på dagen hehe. 
Tog en varm dusch och hamnade sedan framför några avsnitt av OTH. Nu är tanken att jag ska försöka sova, får se hur det blir med den saken. Tur att Jeppe kommer hem om en timme iaf.


Söt när han sover ❤️


Gör mig glad med en kommentar!

Namn:
VIP?

E-postadress: (endast jag ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0