Maj

Herregud, det är inte mycket kvar av maj nu. Denna månad har gått så fruktansvärt fort och det har hänt jättemycket! Födelsedagar hit och dit och en himla massa träning. Bästa dagen på månaden? Helt klart den 17/5 då jag förlovade mig med den bästa killen jag vet. Herregud vad jag älskar honom ❤️ 


Lite godbitar från maj
Linköping för att fira Jesper


Promenader längs vattnet


Speedway med bästa Mickis


Pluggdagar i Jenny med bebismys


Såhär såg min fredag denna vecka ut. Heldag ute på landet med fika hos morfar, en paddeltur, pilkastning, solning och gott grillat hos mamma och pappa. Så perfekt!

Min lördag spenderade jag först på jobbet och sedan i Dalebo hos Fille och Emelie. Dit kom även Frida och Kalle och tillsammans hade vi en riktigt bra kväll! Så härligt med spontana grillkvällar 💕

Idag jobbar jag fram till 16.15 och sedan blir det lite morsdagsfirande och förhoppningsvis mys med min älskling.


Gör mig glad med en kommentar!

Namn:
VIP?

E-postadress: (endast jag ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0