Jesper 20 år idag!

Rubriken på inlägget innan blev lite fel, men vad gör det om hundra år?

Igår regnade det nästan konstant hela dagen. Men mig gjorde det inget då jag var inne och städade. Var dessutom på sjukt dåligt humör, nästan så jag skäms över mig själv hehe. Jesper fick stå ut med några fula ord :))
På kvällen tog jag mig i kragen och plockade upp ett par tjejer för att åka på fotbollsträning i Loftahammar. Det ösregnade när vi åkte från stan så vi var sådär lagom peppa men när vi väl kom fram så hade det slutat. Vi fick inte en enda droppe på oss under passet utan istället fick vi världens mest perfekta fotbollsväder! Planen var riktigt mjuk så vaderna fick sig en ordentlig omgång! Men annars var träningen helt perfekt! Alla var verkligen på G och körde för fullt! Vi körde bland annat vår favoritövning från F15 tiden, glada tjejer! Så när jag kom hem kl 21.15 så var jag superglad. Åt en smörgås och såg en avsnitt av OTH innan jag kröp ner och inväntade Jeppron :) Klockan halv 1 smög han in och fick sig ett grattis och en puss innan jag somnade om.

Idag gick jag upp kl 7.45 för att åka och handla. När jag kom hem igen så gjorde jag scones som jag överraskade Jeppe med. Kan inte fatta att lilla pojken fyller 20 år idag! Ikväll ska vi fira honom med släkten på hans mammas sida. Men först en sväng till Odensvi och sedan lite förberedelser :)

Postat av: Mickis

Vilken övning är det?! 😃😃

Svar: Den när vi delas upp i två lag, ena laget ska skjuta i mål och andra laget står bakom och ska fånga bollarna som går över, minns du?? :D
Josefin Johansson

2014-05-09 @ 19:43:55

Gör mig glad med en kommentar!

Namn:
VIP?

E-postadress: (endast jag ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0