Torsdag 27/3

Det blev inget plockande i lägenheten igår. Istället somnade jag någongång mellan 20.00-21.00 haha! Det resulterade i att jag vaknade pigg kl 7 imorse så jag gav mig ut på en lika lång pw som igår. Skönt! Åt sedan frulle med min pojk innan jag får till skolan. Vi redovisade vårt Tema-arbete och det gick super! Slutade vid kvart i 1 och åkte så raka vägen hem till Jesper för att kika på golvet som äntligen är påväg att bli iordninggjort! När han åkte till jobbet så handlade jag, käkade lunch och fixade lite. Har börjat klippa ut recept att klistra in i en egen receptbok. Blir riktigt bra :D
Snart ska jag klä om till träningskläder för att köra lite bodypump. Vet inte om det kommer funka med ljumsken men vi gör ett försök!


Gör mig glad med en kommentar!

Namn:
VIP?

E-postadress: (endast jag ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0