Onsdag 19/3

Idag har dagen rullat på bra. Vi blev klara med temaarbetet vilket betyder att vi inte har något skolrelaterat på en hel vecka!! Superskönt :) Dock så ska jag jobba istället men det är skillnad haha. Gullvivan ringde så dit ska jag mellan 12-16.45 imorgon och så på fredag blir det mellan 10.45-15.30. Kommer vara på alla tre avdelningar och de ska bli superkul att komma tillbaka! På lördag jobbar jag kväll på TB och söndag blir det ett morgonpass. Kommer helt klart få in lite pengar i mars iaf! 

När jag slutade skolan idag typ kl 13 så åkte jag ner på stan och köpte ett par skor och ett linne innan jag åkte till Actic och tränade. 
Ikväll ska vi äta ugnspannkaka och Bananpannkakor med jordgubbar, det det jag fram emot!!


Gör mig glad med en kommentar!

Namn:
VIP?

E-postadress: (endast jag ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0