Måndag 10/3

Idag har vi varit i Kalmar. Där gjorde vi teater, lekte lekar och lärde oss verkligen jättemycket!! Ironi.
Vi fick iaf dra igång med temaarbetet så det var skönt. Tror det kan bli lite knepigt så det var verkligen dax att få reda på hur det ska gå till. Kom hem till viken strax innan 16 och då åkte jag direkt och handlade. Sen har jag plockat i lägenheten för att det ska bli lättare när jag flyttar :) Fixade också lite inför visningarna. Längtar så grymt mycket efter en flytt! Så hoppas visningarna går bra :)
Nu ska jag hänga upp en tvätt och sen ska jag krypa ner i soffan och se på tv.

Postat av: Emmis

Tråkigt att det är så segt i Kalmar :( men kul att du har fått visningar på lägenheten! Är det eventuella köpare eller hyresgäster? Kram!

2014-03-10 @ 21:16:21
Postat av: Josefin

Hej Emmis! Det hade säkerligen varit roligare om vi gjort det i Vimmerby, kostar så mycket att åka till Kalmar och så är det så långt :s
Det ska komma någon både på ons och tors och båda är eventuella köpare! :D Så hoppas mycket på att det blir något :)

2014-03-11 @ 06:36:58

Gör mig glad med en kommentar!

Namn:
VIP?

E-postadress: (endast jag ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0