Helgen v12

Fredagen på förskolan var jättebra! Barnen är inte så blyga på den förskolan och jag har ju träffat och hälsat på de flesta när vi lekt ute på gården. När jag slutade umgicks jag med Jesper och som sagt var så åt vi god mat som bestod av kyckling och klyftpotatis m.m.
På kvällen drog han iväg medan jag la mig tidigt för att gå upp och jobba lördagsmorgonen. 
Kände mig hyfsat utvilad när jag begav mig till TB och dagen flöt på rätt bra. Vi var på promenad, spelade spel och sparkade boll på gården. När jag slutade så hoppade jag in i duschen och fixade mig innan vi for ner till Ginger för att käka. Sedan vidare mot Bökensved för att titta på Tjust-tjejena. Blev så jäkla sugen när jag tittade på!
När vi frusit halvt ihjäl så åkte vi hem till Emelie och Fille där det även Frogge, Emma, Adde och Johanna var. Hade en trevlig kväll! Efter kl 12 drog vi oss hemåt eftersom jag skulle jobba söndagsmorgonen också.
Var riktigt trött när jag vaknade! Och jag var med en tjatig liten fialotta så huvudet hängde inte med alls efter ett tag haha. Överlevde iaf nästan ;) När jag slutade var jag skjukligt trött och tänkte sova. Men istället så hängde jag me Jocke och Jesper. Vi kollade bland annat BOIFs match en liten stund. När Jocke åkte så hämtade vi en bokhylla hos mig och plockade in i huset. Sedan åt vi lyxmiddag i form av fläskfilé, potatisgratäng, goda såser, sallad i olika former och annat gott! Satte oss sen tillsammans vid datorn innan jag toksomnade i sängen när Jeppe fick besök haha.
Känner mig iaf utvilad idag! Så nu ska jag snart fixa mig och sen ska jag ner på stan för att skriva kontrakt på LRF. Peppad!!





Gör mig glad med en kommentar!

Namn:
VIP?

E-postadress: (endast jag ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0