Fortsatt bra torsdag!!

Dagen fortsatte riktigt bra! Vid halv ett åkte jag, Jeppe och Becca till Köket och käkade. Supergott! Sen åkte vi ner på stan och fixade lite ärenden. Till att börja med så pratade jag med en tjej på LRF Konsult som ska hjälpa mig med överlåtelsen av lägenheten! För den är nämligen SÅLD!!! Jag kunde inte vara lyckligare!! Eller det är ju en liten bit kvar men det ska gå bra så den är så gott som såld iaf ;) Så himla skönt!
Sen hämtade jag ut min födelsedagspresent från Jeppe, biljetter till Winnerbäck i Linköping ska jag få hihi. 
Efter ärendena så åkte vi hem till mej och chillade och pratade fram till att det var dax för träning. Det kändes helt okej och det var jättekul att träffa Mimmi och Elsa igen! Det var sjukt länge sen :) På söndag är det dax för comeback i laget på riktigt då jag är uttagen till match ;) Lär inte få spela så överdrivet mycket (jag orkar inte haha!) men ändå lixom. Nervöst men spännande :)

Just nu ligger jag i Jeppes säng och väntar på att han ska sluta jobba. 


Gör mig glad med en kommentar!

Namn:
VIP?

E-postadress: (endast jag ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0