Bra vs dålig dag?

Idag började dagen bra. Gullvivan ringde och bad mig komma tidigare så jag gick hem till lägenheten och klädde om och åkte sen dit vid halv 11. Hade en jättebra dag! Det var riktigt kul att se alla igen och alla skrek "Josofiiiiin" i kör. Älskar att dom byter ut e mot o ;) En liten tjej kallar mig dessutom för "såfin" haha, så gulligt! Jag fick även en dag inbokad på måndag mellan 7-16 :)
När jag kom hem bytte jag om snabbt som attans och begav mig mot fotbollsträningen och det är hör det dåliga kommer in. Snörade på mig mina skor och börjar värma upp. Känner direkt att det gör lite ont i ljumsken men ignorerar det och fortsätter. När vi sedan ska börja passa och springa så känner jag direkt att det hugger till och då är det kört. Det gör ont i varje passning, varje steg och i varje vändning. Så jäkla besviken. Blev beordrad att gå hem och vila så jag gjorde som dom sa. Kunde knappt hålla tillbaka tårarna alltså. När jag väl är igång igen så blir det såhär. Vet av erfarenhet att ljumsken är svår att bli av med när man väl sträckt sig... Åkte raka vägen hem till Jesper för lite medlidande och nu ska vi handla grönsaker till dipp och se film för att lindra mitt deppiga humör. 


Gör mig glad med en kommentar!

Namn:
VIP?

E-postadress: (endast jag ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0