Onsdag 4/6

Denna dagen har verkligen gått i ett hela tiden! Satt först med hemtentan mellan 9-12 sen bjöd Anna på supergod lunch innan jag fortsatte med tentan 13-15.30. Har bara en liten del kvar att göra imorgon men den är supersvår så ser inte fram emot den. 
När jag kom hem så satte jag mig med Marwin i hagen en stund, han blir alltid lika lycklig när han får komma ut och springa av sig :)
När jag precis plockat in honom så ringde TB och bad mig hoppa in lite "akut" så jag ställde självklart upp! Skönt att sysselsätta mig och slippa ha trist haha. Fick dessutom med mig mitt sommarschema hem! 
Nu ska jag krypa mer i sängen och försöka få några timmars sömn så jag kan ladda om och göra klart den där jäkla tentan!!


Gör mig glad med en kommentar!

Namn:
VIP?

E-postadress: (endast jag ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0