Full rulle

Herregud så länge sen det var jag skrev här! Jag har verkligen haft fullt upp hela tiden, både med jobb och annat. Har jobbat både på förskolan och TB och denna vecka var jag endast ledig två dagar. Pengarna rullar in! Dock blir jag mycket trött och seg av allt detta farande mellan jobben.
Jag lyckades iaf skicka in den där jäkla tentan i tid och sen dess har jag inte en tänkt på skolan. Så skönt!!
Annars har jag umgåtts mycket med mina vänner. Käkat på Harrys x2 t.ex. Ena gången med Sabina och andra gången med SallermoWahlman. Har även varit på studentfirande för Linnea, grillkväll i Dalebo, speedway i både Västervik och Målilla, fika i Hultsfred och massa mer. 
Denna vecka är det också fullt upp men det är skönt att ha nått att göra! Mycket skönt med ledig dag idag dock, de behövde jag :)

Måndag: Ledig dag
Tisdag: Träff på TB med vikarierna och umgås med Moa
Onsdag: Jobb på förskolan 8-16 och fika med Becca
Torsdag: Jobba på förskolan 8-15.30 och sedan åka till Stockholm
Fredag: Fira Midsommar med Jeppes släkt

Helgen är sen lite oviss, är vädret bra så stannar vi i Stockholm till söndag annars åker vi hem på lördagen tror jag :)


Gör mig glad med en kommentar!

Namn:
VIP?

E-postadress: (endast jag ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0