3 Juni 2014

Idag är jag fruktansvärt trött. Vaknade inatt kl 3.15 och kunde inte somna om fören ett par timmar senare. Så när klockan ringde 7.30 så var jag helt död men de var bara att ge sig upp för en morgonpromenad med Emelie :) När jag kom hem igen så tog jag en varm dusch och åt frulle med Jesper. Gosade med Marwin och sedan var det dax att laga mat. Blev baconsås och fullkornspasta! Kl 12.30 började jag jobba på förskola och där blev jag kvar till 16.15. Mycket trevligt att träffa alla barn! :) Ska tillbaka ett par dagar nästa vecka också. Just nu sitter jag och smälter maten. Tänkte ta mig ut på ännu en promenad eller möjligtvis en liten springtur. Det beror på hur kroppen känns, har träningsverk efter gårdagens träning. Vädret suger men lite regn har väl ingen dött av? Höhö


Gör mig glad med en kommentar!

Namn:
VIP?

E-postadress: (endast jag ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0