Tis-ons

Sist jag skrev så sa jag att jag skulle få sova utan Jeppe, men gissa vem som knackar på dörren mitt i natten? Min fina pojk såklart! Så jag somnade rätt gott bredvid honom :) När vi vaknade begav jag mig till Actic och han åkte hem. Lyckades ta mig igenom löputmaningen på crosstrainern så jag är nöjd! Sen åkte jag hem till Jeppe för att luncha med honom :) 
När han åkte till jobbet så for jag till Stenserum för att plocka upp min bror och ta honom till Gamleby, han hade ingen bil och ville väldigt gärna till systemet så jag följde med honom såklart ;) Sen käkade vi god mat med familjen, mysdag! På kvällen åkte jag hem och slocknade trots att jag var ensam. 



Idag har jag suttit på Campus och skrivit klart min hemtenta, två dagar i förtid :D jäkligt skönt!! Firade med en tripp till Jula och CO för att handla lite bra att ha saker som en skohylla och ett hopprep som räknar antalet hopp haha. Nu ska jag snart slänga i mig ett mellanmål innan det är dax för lite Body Pump. Nytt pass ska det tydligen vara också, kul! 

Var förbi Djurmagazinet en sväng och insåg att kaninen jag vill ha är såld! :( Hittade dock denna som jag föll för :')


Gör mig glad med en kommentar!

Namn:
VIP?

E-postadress: (endast jag ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0