Gör mig frisk

Jobbet imorse var riktigt jobbigt. Åt knappt nån frukost och lyckades trycka i mig ett par pannkakor till lunch. Så jag ringde och fick en tid på Esplanaden vid 13.45. Precis som jag trott hela så visade det sig vara halsfluss så jag fick pencillin. Åkte förbi förskolan och förklarade läget. Vi bestämde att jag till att börja med är hemma onsdag och torsdag. Fy vad tråkigt :( Och ingen träning på minst 10 dagar, så besviken.

Innan jag kom hem handlade jag yoghurt och soppa men jag kan inte äta något av det, värdelöst! Är så fruktansvärt hungrig!! 
Gud vad jag gnäller, finns dom som har det värre hehe. Men jag har aldrig haft halsfluss förut så jag tycker det är okej att klaga lite. Trodde inte det skulle göra såhär ont!




Gör mig glad med en kommentar!

Namn:
VIP?

E-postadress: (endast jag ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0