Bort med det sjuka och in med det friska

Typiskt att internet på mobilen ska ta slut när man ligger hemma och är sjuk.. Vem orkar plocka fram datorn lixom? Dessutom kommer jag varken åt snapchat eller instagram, segt! Får åka till Jesper imorgon där det finns Wifi och hoppas på att det kommer nytt på lördag.

Annars mår jag bättre. Igår kunde jag börja äta soppa och idag kan jag äta det mesta. Riktigt skönt!! Jag har inte gått utanför dörren sedan i tisdags så det är dags att bli frisk snart. Igår var jag väldigt seg och hade nog lite feber av penicillinet så jag låg i soffan och kollade på OTH. Hann med hela 10 avsnitt innan det var dags för Farmen haha :) Idag är jag piggare så jag har passat på att diska, tvätta och byta sängkläder. Ville få bort alla bakterier som fastnat lite här och där.
Imorgon ska jag till praktiken. De ska ha lite planering och sånt så jag behöver vara med så jag vet vad som sker. Ska börja kl 8 så jag inte skulle behöva gå upp så tidigt. Får se hur länge jag blir kvar, beror nog på hur jag känner mig :) Behöver verkligen få träffa lite folk, blir galen av att sitta stilla här!!



Gör mig glad med en kommentar!

Namn:
VIP?

E-postadress: (endast jag ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0