Tar ifatt tiden

Vad har hänt sen sist jag skrev kanske ni undrar nu. Eller så undrar ni inte alls men jag skriver ändå!

För det första så är praktiken slut. Det är verkligen supertrist! Trivdes ju så himla bra. Köpte lite godsaker till personalen och en bok till barnen och alla blev jätteglada :) Hoppas det blir lite vik framöver! 
I och med att praktiken har tagit slut så är det skola som gäller igen. Vi har varit i Kalmar mån-ons. Första natten sov vi kvar och unnade oss massa fint. Jag är redan trött på Kalmar!!

Jag har bott i huset i nästan två veckor. Det kändes så himla skönt och jag längtar tills vi får flytta in! Vill bli av med lägenheten nu snarast!! Jeppe bjöd in lite folk och jag njöt av alla ytor som finns. Jobbade dessutom hela lördagen och söndagkvällen. Emmis körde sitt första "riktiga" pass, mycket trevligt! Hann med en liten fikastund med Natti på Espresso House också på söndagsförmiddagen :D

Träningen då? Jo det går sådär. Förra veckan var superbra med bland annat body pump och en lång tur på löpbandet. Denna vecka blir det lite mindre eftersom jag är i Kalmar hela dagarna. Men sprang av mig lite igårkväll iaf.

Just nu är vi i Kalmar och har lunch. Slutar halv 4 och sen ska jag hem och invänta min fina pojk som jobbar kväll!




Gör mig glad med en kommentar!

Namn:
VIP?

E-postadress: (endast jag ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0