Seg söndag

Kl 12 bestämde sig Jesper för att komma upp igår. Jag var skithungrig och kände hur sur jag var påväg att bli, kul start på dagen! Resten av dagen gjorde vi ingenting. Det var jag inte heller så glad för, kom med förslag men inget dög till pojken. Ibland blir jag bara så trött på att vi aldrig hittar på saker! På en hel dag hade vi kunnat gjort massa kul ju. 
På kvällen lagade vi iaf mat och bjöd Michael på och sen lite senare så kom Adam, Karin och Henrik för att spela Wii och se på film. Det var trevligt iaf :) 

Idag skulle jag åkt till Vimmerby men det blev inställt. Istället hörde jag av mig till ett par vänner men alla var upptagna. Typiskt när jag för en gångs skull inte jobbar! Jesper ska göra något så jag vet inte riktigt vart jag ska ta vägen idag. I min lägenhet är nämligen Anton, Linus och Lukas så jag har ingenstans att va haha. I-landsproblem.


Gör mig glad med en kommentar!

Namn:
VIP?

E-postadress: (endast jag ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0