Kvällsfunderingar

Dagen rullade på rätt bra. Spelade Sims i flera timmar, kul som tusan! Michael kom inte hem så vi lagade lite mat och käkade framför Farmen. Klockan blev så mycket så vi sov kvar här, skönt med dubbelsäng ju. 

Egentligen så borde jag sova men jag alldeles för mycket som snurrar runt i huvudet. Mestadels är det boende. Är så trött på att fara fram och tillbaka hela tiden. Vill verkligen att vi ska flytta ihop och det vill Jesper med. Men det är lixom lättare sagt än gjort. Det lutar väl åt huset men det krävs så mycket och vi orkar inte vänta mycket längre. Jag försöker iaf söka lägenheter med jämna mellanrum ifall det inte blir av. 
Mitt nästa problem är då min lägenhet och hur jag ska bli av med den. Önskar att lillebror kunde ta över den men det kan han inte göra om han inte hittar nått jobb. Har iaf tänkt lägga ut den så småningom men kan inte ta några bilder just nu då jag väntar på mitt minneskort. Men det måste ske rätt snart, kan bli svårt att bli av med den!! Allt är så jobbigt, vill bara att vi ska få en "vanlig vardag" så vi slipper fara runt och inte kan planera något. Det stressar mig jättemycket. Alla våra diskussioner och tjafs grundar sig i det här med boende, allt skulle lugna sig om vi bara kunde lösa detta. 

Nej nu måste jag försöka sova. Imorgon ringer klockan 5.50 och en lång dag väntar.


Gör mig glad med en kommentar!

Namn:
VIP?

E-postadress: (endast jag ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0