Söndag

Idag har varit en bra dag från kl 12. Innan dess låg jag i magsmärtor.. Jäkla mensvärk! Ett rent helvete faktiskt..
Har varit en sväng hos farmor och firat henne på födelsedagen :) Vi fick fika och jag passade på att putsa min ring som fått sig lite missfärgningar av kloret i vattnet på Ölands Djurpark haha. 
Sen vi kom hem så har vi ätit med Jocke och bara slöat. Just nu ligger jag dock och planerar inför kommande "projekt". Har bland annat kollat in en liten frys som jag vill ha och så klickade jag hem lite portionspåsar från FG. Ska bli spännande att smaka :) 

Imorgon jobbar jag min sista schemalagda dag på TB/Mid och på tisdag åker jag till Ullared med mina Sallermotjejer!! 



Postat av: Emma / Capture every moment

Hej! Vilken fin blogg du har :}
allt bra med dig?

Kram
Emma
eemmass.webblogg.se

2014-08-11 @ 15:23:56
URL: http://eemmass.webblogg.se

Gör mig glad med en kommentar!

Namn:
VIP?

E-postadress: (endast jag ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0