Bra dag

Idag har varit en helt okej dag. Vädret kunde ha varit bättre dock! 
Vi träffades med gruppen hos Anna idag och fick då träffa Alexander igen, som han växt lilla pojken! Så sjukligt söt. Vi lyckades även få klart våra kompletteringar så det är inskickat och klart. Förut var jag även och postade ett par paket med böcker i, 600kr ner i fickan, det tackar vi för!! Skönt att bli av med lite i hyllan som börjar bli full haha. 
När jag kom hem gjorde jag matlådor. Skulle egentligen gjort det igår men så hängde jag med Becca och även Emelie senare och det slutade med att dom stannade kvar och käkade med mig och Jesper så jag fick inte så mycket gjort direkt ;) Men trevligt var det! :) 
Nu hoppas jag få mysa med Jesper innan han ska sova, och när han somnat så ska jag titta på PH. Kände för att hänga med i svängarna denna säsong ;)

Soffmys med regnet smattrandes utanför (och ja Emelie, det är ditt linne haha..)


Gör mig glad med en kommentar!

Namn:
VIP?

E-postadress: (endast jag ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0