Torsdag 17/4

Idag vaknade jag upp med träningsvärk. Blandade min cardio med styrka igår på Actic. Körde igenom mitt pass och kände hur trött jag var på maskinerna jag använder så på tisdag bokade jag in en uppföljning så jag får lite nytt på passet! Har fokuserat så mycket på att få upp flåset så jag har lagt för lite tid på styrkan. 
Dagens träning blir fotbollsträning i Gamleby. Ska bli gött att gå på gräs! 

Annars kommer dagen bestå av packning. Ska få ner allt i köket tänkte jag. Allt måste ut ur lägenheten nu i helgen då vi ska städa på måndag :)
Innan jag drar igång något ska jag iaf käka frulle!

P.S Idag har Jeppe och jag varit tillsammans i hela 15 månader. Helt sjukt!


Gör mig glad med en kommentar!

Namn:
VIP?

E-postadress: (endast jag ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0